Yhdistys

Helsingissä perustettiin 18.05.2016 uusi naisyhdistys PerusNaiset Helsinki ry. Yhdistyksen puheenjohtajana on perustamiskokouksesta lähtien toiminut ensihoitaja, varavaltuutettu ja varakansanedustaja Mari Rantanen sekä varapuheenjohtajana lähihoitaja, Perussuomalaisten Nuorten hallituksen jäsen Marika Sorja. Hallituksessa toimii vuonna 2017 sihteerinä Tiina Ahva, rahastonhoitajana Nina Stranden sekä hallituksen varsinaisina jäseninä Krista Bister ja Selma Mäkitalo.

Yhdistyksen tavoitteena on tuoda esiin helsinkiläisiä perussuomalaisia naisia sekä naisten ajamaa politiikkaa. Helsingissä on ollut selkeä tarve saada naisten oma yhdistystoiminta aktiivisesti käyntiin ja pyrkiä jatkuvaan vuoropuheluun kaupunkilaisten kanssa. PerusNaiset Helsinki ry. näkyy tapahtumissa eri puolella kaupunkia. Kutsumme mukaan toimintaamme ja jäseniksimme kaikenikäisiä naisia!

”Perussuomalaiset naiset ovat rohkeita, rehellisiä ja heikomman puolella. Me puhumme myös vaikeista asioista, ja sellaista poliittista vaihtoehtoa PerusNaiset Helsinki ry tarjoaa kaupunkilaisille”, toteaa yhdistyksen puheenjohtaja Mari Rantanen.

Yhdistys on merkitty PRH:n rekisteriin 28.06.2016.