Maahanmuuttopolitiikka fiksummaksi!

PerusNaiset Helsinki ry:n kannanotto

31.01.2019
Julkaisuvapaa

Perussuomalaisille ei ole tullut yllätyksenä naisiin ja lapsiin kohdistuvien rikosten ja raiskausten määrän raju lisääntyminen. ”Tämä suuntaus on ollut nähtävissä jo monta vuotta. On sanomattakin selvää, että hallitsematon maahanmuutto tuo mukanaan epätoivottavia ilmiöitä kuten kaikenlaista seksuaalirikollisuutta.” toteaa PerusNaiset Helsinki ry:n varapuheenjohtaja Marika Sorja.

PerusNaiset Helsinki ry näkee, että nyt onkin tärkeää keskittyä siihen, miten voimme vaikuttaa näihin ilmiöihin siten, että niitä ei pidetä tähän aikaan asiaankuuluvina, vaan niitä pyritään tehokkaasti ehkäisemään. On tarkasteltava rehellisesti niitä syitä, jotka edesauttavat näiden rikosten mahdollistumista ja lisättävä toimia, joilla niitä voidaan ehkäistä. Näitä toimia ovat mm. maahantuloprosessien ja niihin liittyvien tukijärjestelmien uudelleen arviointi sekä poliisin resurssien lisääminen. On tuettava sellaista politiikkaa, jonka avulla todellisessa hädässä olevat ja heikompiosaiset, varsinkin naiset ja lapset asetetaan etusijalle. Sen sijaan, että mietitään ihmisjoukkojen siirtämistä paikasta toiseen ilman että heidän toimintaedellytykset paranevat, on pyrittävä tukemaan paikallisten olojen parantamista.

”Sosiaalitukien ja ilmaisten palvelujen tuottaminen muille kuin maan kansalaisille, vaatimatta siitä mitään vastinetta, on järjetöntä! On ymmärrettävä se tosiasia, että verovarojen käyttäminen muiden kuin Suomen kansalaisten hyväksi, tuottaa väistämättä ongelmia. Varsinkin silloin, kun oman maan kansalaisille ei pystytä takaamaan samantasoisia palveluja ja etuuksia!” jyrähtää PerusNaiset Helsinki ry:n puheenjohtaja Nina Strandén.

Lisätietoja:

Puheenjohtaja Nina Strandén